دوست دارم


عشق؟! & دهکده دانلود

عشق و دوستی... & دانلودpdf-music-clip-narmafzar

كاش يكبار،فقط يكبار تو چشمام نگاه كني و با دقت حرفاي دلم رو بخوني


اگه به چشمام خوب نگاه كني ميبيني كه با حالتي عاشقانه برايت فرياد دوستت دارم سر داده ام

كاش فقط يكبار نگاه كني،فقط يكبار

اخه چه جور دلت اومد تنهام بزاري و بري ،اخه مگه حرفي زدم،زخم زبوني من زدم

اره همش بهونه بود،مسئله يار ديگه بود،دلت هوايي شده بود،كار از كار گذشته بود

بدجوري اون درد عشقت به دلم كرده سرايت،هيشكي باورش نميشه پر دردم

اي گل خوشبوي زندگيم كاش ميدانستي كه چقدر دوستت دارم و همه چيز را در كنارتو ميخواهم

برو با يارت عزيزم،رها كن اين تن منو،الهي صد ساله بشه عشق قشنگت عزيزم

اما يه قول بهم بده يارتو تنها نذاري ، كه مثل من اسير بشه اواره از خونه بشه

عزيزم مايل بودم روزي كه ميميرم قلبم را از سينه ام بيرون بياوري و ببيني روي ان نوشته شده

"گل قشنگم،اميد زندگيم،محبوب زيباي من، دوستت دارم"

منم يه قول بهت ميدم، يه روز فراموشت كنم،قلبمو سنگينش كنم،عشقتو خاكستر كنم

اگه يه روز خواستي گلم،كسي رو نفرينش كني بگو كه مثل من بشه،زجر جدايي بكشه

دوستت دارم
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:,ساعت 21:46 توسط abbaskazemi naini.k| |


Power By: LoxBlog.Com