کدام زبان برنامه‎نویسی


عشق؟! & دهکده دانلود

عشق و دوستی... & دانلودpdf-music-clip-narmafzar

با سلام

چه زبانی را انتخاب کنم؟

کدام زبان برنامه‎نویسی خوب است؟

چه زبانی بهتر است؟

بسیاری از افراد در پیام‎ها و نظرات ارسالی خود سوالاتی از این دست داشته‎اند که نمی‎توان به آن پاسخ یکسانی داد و البته هر فردی هم توصیه‎هایی در این رابطه دارد از دیدگاه‎های متفاوتی این سوالات بحث شده است. من هم تصمیم گرفتم برای پاسخگویی به سوالات این عزیزان اینجا پستی بزنم و این سوالات را از منظر متفاوتی پاسخ دهم.

امیدوارم از این مطلب استفاده مورد نظر را ببرید. نکته آغازی اینکه هر زبانی برای منظوری خاص طراحی شده است بگذریم که در ایران اکثر برنامه‎نویسان از یک زبان برای نوشتن تمام برنامه‎های سفارش شده خود استفاده می‎کنند اما هر زبان مزایا و معایبی دارد که قبلا در پستهایی به آن اشاره کرده‎ام لیک این مطلب هم معیارهای انتخاب را برای هر شخص مطرح می‎نماید.

در مورد انتخاب زبان برنامه‎نویسی برای یادگیری چندین روش هست که با پاسخ دادن به سوالات زیر می‎تونی به جوابت برسی.‎تونی به جوابت برسی.

قبل از اینکه سوالات رو بنویسم باید این مساله رو عرض کنم که توی وب با جستجو می‎تونی نظراتی رو برای برنامه‎نویسی ببینی اما این نظرات اکثرا دید یک سری برنامه‎نویس هست که به زبان خودشون (زبانی که با اون برنامه‎نویسی می‎کنن) تعصب خاصی دارند اما شما برای اینکه تصمیم درستی بگیری باید حتما نظرات موافق و مخالف رو با هم در مورد زبانهای برنامه نویسی بخونی که این خیلی مهمه و بدون پیش‎فرض‎های ذهنی و تعصب در مورد آینده تصمیم‎گیری کنی.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,ساعت 14:20 توسط abbaskazemi naini.k| |


Power By: LoxBlog.Com